۱۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۵۸

تولیت آستان قدس رضوی:

روحیه مردمی و صلابت نیروهای انتظامی موجب دلگرمی جامعه است

روحیه مردمی و صلابت نیروهای انتظامی موجب دلگرمی جامعه است

مشهد- تولیت آستان قدس رضوی روحیه مردمی، صلابت و اقتدار نیروهای انتظامی را موجب دلگرمی عمومی جامعه دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام احمد مروی در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی خراسان رضوی که امروز دوشنبه ۱۶ مهرماه در تالار ولایت حرم مطهر رضوی انجام شد؛ هفته نیروی انتظامی را گرامیداشت و ضمن خداقوت به تمامی فرماندهان، مدیران، کارکنان و مأموران سخت کوش این نیروی ولایی، اظهار کرد: نیروی انتظامی حافظ امنیت و آسایش مردم و یکی از مظاهر صلابت، قدرت و اقتدار ایران اسلامی است و به نوبه خود از فداکاری، ایثار و جان گذشتگی شما عزیزان که امنیت کشور مرهون تلاش شبانه روزی‌تان است، قدردانی می‌کنم.

تولیت آستان قدس رضوی با بازخوانی کارنامه درخشان این نیروی پرتلاش و فداکار، ابراز کرد: ایران اسلامی با دشمنان خبیثی رو به رو هست که با توطئه‌های گوناگون همواره درصدد ناامن سازی کشور هستند، اما با ایثارگری‌های فرزندان ملت در نیروی انتظامی برای حفظ نظم، امنیت و آرامش عمومی، کشور ما در امنیت کامل است.

وی با بیان اینکه روحیه مردمی و صلابت نظامی نیروهای انتظامی موجب دلگرمی عمومی جامعه است؛ به برگزاری مراسم‌های مختلف مذهبی در کامل امنیت اشاره و ابراز کرد: طبق آمار در مراسم دهه آخر صفر امسال بیش از ۵ میلیون زائر به مشهد مقدس مشرف شدند و مراسم‌های سوگواری ایام شهادت امام رضا (ع) در کامل امنیت و نظم برگزار شد که این مهم نتیجه تدابیر، تمهیدات و تلاش‌های مجاهدانه و هوشیارانه نیروی انتظامی و هم افزایی و همکاری سایر نیروهای امنیتی و نظامی است.

مروی ایجاد ناامنی را یکی از برنامه‌های دشمن برای تضعیف کشور خواند و گفت: امنیت و آسایش از مقوله‌های بسیار مهم و حیاتی در زندگی فردی و اجتماعی انسان است که اگر به هر دلیلی مخدوش شود، زندگی در کام انسان‌ها تلخ می‌شود؛ شاید بتوان شرایط سخت معیشتی را تحمل کرد اما تحمل ناامنی ناممکن است؛ امنیت امروز جامعه مرهون نیروی انتظامی بوده و این خود نشان دهنده اهمیت کار این نیروی خدوم است.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه مردم از رهگذر حضور نیروی انتظامی در جامعه احساس امنیت می‌کنند، اظهار کرد: نیروی انتظامی در اقصی نقاط ایران اسلامی و نقاط مرزی حضور دارد و چشم آن‌هایی که به امنیت ایران عزیز و جان و مال و ناموس مردم طمع دارند را کور می‌کند؛ این خدمات در نزد پروردگار متعال ثواب و اجر فراوان دارد.

وی با تأکید بر اینکه فرماندهی انتظامی به خوبی از عهده مأموریت‌های خطیر خود برآمده است، گفت: مردم ایران قدردان تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی تمامی کارکنان فرماندهی پرافتخار انتظامی در برقراری نظم و امنیت هستند؛ خدمات کارکنان نیروی انتظامی نزد پروردگار متعال محفوظ است و ان‌شاءالله در دنیا و آخرت پاداش آن‌ها را دریافت خواهند کرد.

مروی گفت: کار نیروی انتظامی بسیار مهم است و اگر حضور نداشته باشد اهمیت کار آن‌ها آشکار خواهد شد، آنگاه است که بی نظمی و ناامنی بیداد خواهد کرد.

از ارزش‌های انقلاب، ولایت و تدابیر سلسله مراتب فرماندهی کوتاهی نمی‌کنیم

در ابتدای این دیدار سرتیپ پاسدار محمدکاظم تقوی، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی یاد و خاطره شهدای عرصه نظم و امنیت را گرامیداشت و از تلاش‌های همکاران خود در راه تأمین امنیت مردم قدردانی کرد.

تقوی گفت: فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی مفتخر به خادمی زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) است؛ ما پیمان می‌بندیم از ارزش‌های انقلاب، ولایت و تدابیر سلسله مراتب فرماندهی کوتاهی نکنیم و راه شهیدان والامقام را تا آخر ادامه دهیم.

کد خبر 6249996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha